Shop Forum More Submit  Join Login
Wont keep me here forever by HikariSilverEye Wont keep me here forever by HikariSilverEye
Crappy art is crappy XD. I hate not being able to draw really dark pictures cause my screen is too dark >.<.

EDIT: Closed contest, ~great-shadow-dragon guessed it, his prize here: [link]

I dare you to guess which character is it >3, if you do IŽll draw you whatever you want.
Hints: This is one of the form it can take, however in this one only one of its fur colors remain the same, also the eyes are always the same color no matter in what form it is.
The character appears in my gallery, but in its other forms.
By far the only character of mine that has been drawn caged.

PD. Leader, you already know who this is so dont tell anyone XD

Art & character (c) me
Add a Comment:
 
:icongreat-shadow-dragon:
great-shadow-dragon Featured By Owner Jan 6, 2011  Hobbyist Writer
naru?
Reply
:iconhikarisilvereye:
HikariSilverEye Featured By Owner Jan 7, 2011  Hobbyist
nope, keep trying O.o
Reply
:icongreat-shadow-dragon:
great-shadow-dragon Featured By Owner Jan 7, 2011  Hobbyist Writer
ref?
Reply
:iconhikarisilvereye:
HikariSilverEye Featured By Owner Jan 7, 2011  Hobbyist
Yes, but ref isnt his name xD (and actually the name is the one you gotta guess, doesnt anyone ever read the artist´s comments?? Xd)
Reply
:icongreat-shadow-dragon:
great-shadow-dragon Featured By Owner Jan 9, 2011  Hobbyist Writer
crap, i dont think i know his name
Reply
:iconhikarisilvereye:
HikariSilverEye Featured By Owner Jan 10, 2011  Hobbyist
n.nU
Reply
:icongreat-shadow-dragon:
great-shadow-dragon Featured By Owner Jan 12, 2011  Hobbyist Writer
keith?
Reply
:iconhikarisilvereye:
HikariSilverEye Featured By Owner Jan 12, 2011  Hobbyist
Finally someone guessed it ^^, what would you want me to draw for your prize?
Reply
(1 Reply)
:iconlyrei:
lyrei Featured By Owner Dec 25, 2010
DAMNIT!
Reply
:iconhikarisilvereye:
HikariSilverEye Featured By Owner Dec 25, 2010  Hobbyist
Sorry n.nU, if you want I´ll compensate it to you with something.
Reply
:iconlyrei:
lyrei Featured By Owner Dec 25, 2010
naw XD
Reply
:iconhikarisilvereye:
HikariSilverEye Featured By Owner Dec 25, 2010  Hobbyist
hehe ok
Reply
:iconlyrei:
lyrei Featured By Owner Dec 25, 2010
:3
Reply
:iconhikarisilvereye:
HikariSilverEye Featured By Owner Dec 25, 2010  Hobbyist
n.n
Reply
:iconsickaede:
SickAede Featured By Owner Dec 25, 2010  Hobbyist General Artist
Erm..idk, looks kinda like iris, looks good though :3
Reply
:iconhikarisilvereye:
HikariSilverEye Featured By Owner Dec 25, 2010  Hobbyist
It´s a character of mine (So it can be Iris XD) and thanks n.n, through I couldnt see well what I was drawing XD.
Reply
:iconsickaede:
SickAede Featured By Owner Dec 25, 2010  Hobbyist General Artist
Lol xD
I tried
Reply
:iconhikarisilvereye:
HikariSilverEye Featured By Owner Dec 25, 2010  Hobbyist
n.nU
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
December 25, 2010
Image Size
126 KB
Resolution
800×600
Link
Thumb

Stats

Views
475
Favourites
7 (who?)
Comments
22
×